سلام
امشب شب بیکسیه
یکی به دادم برسه
تنهاترین مرد زمین
امشب به اخر میرسه
خشایار اعتمادی البوم جدیدی به اسم عاشقی هر کی هر کی شد داده به بازار که دیشب تو یه سایت تونستم با عذاب وجدان شدید دنلوود کنم. نمیگم چه سایتی که اگه کنجکاو شدین برین بخرینش یه چیزی هم به ماسه به این بیچاره.
ترک ترک دلم شکست
هیچکی به دادم نرسید
گریه های تنهاییم و
هیچکی به جز خودم ندید.
خبر به خصوصی هم نیست به جز سلامتی. و ملالی نیست جز دوریه عزیزترین عزیز دنیا مهرزاد.
و اما جمله حکیمانه امشب یا امروز صبح:
هر کس در دوران زندگی اش، میتواند دو کار داشته باشد ساختن یا کاشتن ، سازندگان شاید سالها در کار خود باقی بمانند و سازندگی شان مدتها طول بکشد. اما روزی فرا میرسد که هار انها به پایان میرسد . در این هنگام باز می ایستند و در میان دیوارهای خود ساخته محصور می گرددند. هنگامی که ساختن پایان میگیرد، زندگی معنای خود را از دست می دهد.اما کسانی هستند که میکارند. اینان گاهی ،به هنگام توفان و تغییر فصل ها رنج می برند و گاهی ــ به ندرت ــ خسته میشوند. اما یک باغ۷ برخلاف یک عمارت، هرگز از رشد باز نمی ماند. و در همان زمان که نیازمند توجه باغبان است، اجازه میدهد که زندگی برای باغبان یک ماجرای عظیم باشد. باغبانان در میان جمع یکدیگر را باز میشناسند، چون می دانند در سرگذشت هر گیاه، رشد سراسر زمین نهفته است.
                                                                                (پیش گفتارـ بریدا)
پیشی دوستت دارم
گلی خانم جون

سلام
چی کشیدم امروز صبح از درد بماند مسلمون نشنوه کافر نبینه. بریم سراغ جملات عاشقانه فضول جان با اجازه البته این دفعه عاشقانه نیست یکمی حسی تره:
چه مرد چه زن ، در برابر نیروی جنسی کاملآ اسیب پذیر هستند، چون در ان لذت و ترس به یک اندازه اهمیت دارند.
چون کسی که با نیروی جنسی روبرو میشود، میداند در برابر چیزی قرار دارد که تنها هنگامی با اوج شدت اش در ان موفق خواهد شد که اختیار خود را از دست بدهد. به دیگری اجازه میدهیم که نه تنها با جسم ما، که با سراسر شخصیت ما ارتباط برقرار کند. این نیروهای ناب زندگش هستند که مستقل از ما با یگدیگر ارتباط می یابند و بنابر این دیگر نمیتوانیم پنهان کنیم مه کیستیم.
                                                                                     (بریدا صفحه ۱۹۱)
شما چی فکر میکنید؟
گل پسرم دوستت دارم
گلی خانم جون

سلام
فضول جون هر کاری کردم وبلاگت رو باز کنم که یه چی اونجا بنویسم نشد. نه من ترشیدم(تازه ۲۳ سالمه) نه میخواهم خودم رو بندازم گردن مهرزاد. دوست داشتن دست خود ادم نیست فکر نکنم تو این وبلاگ چیز دیگه ای گفته باشم به جز اینکه دوستش دارم حرف از مسئله دیگه ای نبوده. بعدشم ازدواجهای امروزی با توجه به چیزایی که ادم میبینه و میشنوه همچین اشهای دهن سوزی نیستن که بخواهم منتظر باشم که نوبت من هم برسه اگه قرار باشه یه روزی ازدواج کنم امیدوارم به این زودی ها نباشه چون واسه زندگیم برنامه های زیادی دارم که ازدواج جزء اخرینهاشه اول زندگیم رو بسازم بعد خرابش کنم موافقی؟
و اما یه جمله باحال دیگهشاید خوشبختی همین باشد. داشتن هدفی بیرون از خود، اندیشیدن به چیزی جز خود، خود را ،اگر نه ایثار کردن، دست کم از یاد بردن.
                                                                          (راه رفتن روی ریل صفحه۱۶۲)

مطمئن نیستم که ادم برای انچه انجام میدهد، نیازی به توضیح داشته باشد. زندگی تا وقتی که زنده است، خودش معنای خودش را میدهد.
                                                                         (غیر منتظره)

مهر تصرف نمیکند و به تصرف در نمی اید، زیرا که مهر بر پایه مهر پایدار است.
                                                                         (پیامبر و دیوانه صفحه ۴۱)
پیشی جون دوستت دارم.
گلی خانم جون