دارم له می شم خدایا کمکم کن خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم
واسم دعا کنید کاری از دست هیچکس جز خود خدا بر نمی یاد.

سلام
یه کمی بهترم اما هنوز نمی دونم چی شده گیجم گیج گیج.
امتحانها رو دارم به مسخره بازی می گذرونمبه بدترین حالتی که عمرم امتحان دادم . دیروز سر امتحان از بس اشک تو چشام بود سوالها رو نمی دیدم یه برگه خیس بدون جواب تحویل دادم خدا بهم رحم کنه.
احتمالآ چهارشنبه هم دارم می رم اصفهان بی حرف پیش انشاالله . پروژه پاور پوینت هم مونده و من با بیخیالیه تمام اصلآ واسم مهم نیست که می تونم تا فردا تحویلش بدم یا نه باید برم خونه دایی اینا چون خودم فونت فارسی ندارم پشم برم که بتونم یه کاری انجام بدم.
تا بعد
جون خودتون واسم دعا کنید.
گلی خانم جون

سلام
اشتباههای بزرگ زندگی وقتی پیش میان که اصلآ حتی بهشون فکر نمی کنی مطمئنی که اشتباهی نمی کنی و همین اطمینان بیچارت می کنه. من این اشتباه رو در لحظه ای کردم هیچکس امادگیش رو نداشت نه خودم نه اون ادمی که با احمق بازیم گیرش انداختم البته من تنها مقصر این جریان نبودم اما  اگه مقدار تقصیرم نصف نباشه حداقل ۴۰٪ مقصرم الان هم نمی دونم چه گلی به سرم بگیرم احتمالآ دیگه هیچ گلی نمی شه به سر گرفت نپرسین چی شده باشه فقط بگذارین ببینم چی می شه.
الان مغزم اصلآ کار نمی کنه شدیدآ گیجم خیلی گیج.
حالا دیگه من بیشتر از مهرزاد احتیاج به دعا پالس مثبت و ارزوی عاقبت به خیری دارم تو رو خدا یادتون نره من شدیدآ بهش احتیاج دارم