سلام
عجب عیدی داد بهم اقا. مسخره دست روزگار سگی خودم هستم.
سارا
نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:33 ق.ظ http://pooolestan.blogsky.com

سلام دوست عزیز. ایمدوارم حالتو ن خو ب باشه
راستی چرا روزگارت خدایی نکرد ه سگیه؟
امیدوارم روزگار به کامت بشه

تامی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:07 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری ولی یه سره از دردو غم و ناراحتی مینویسی چرا ؟

من پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

چی شده باز؟!
از سفر برگشته بداخلاق بازی درمیاره؟!
بدخواه مدخواه داری عکسشو بده پاره کنیم برات!
راستی سارا.. چقدر معروف شدی! تو این چند روزه هر آیدی رو که می بینم لینک اون پست اسکناس ۵۰۰ رو بهش میدم.. چقدر ملت ذوق کردند! آخرش نفهمیدم اسکناسه رو پیدا کردی یا عکسش رو؟!

سارا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ب.ظ

مهدی
روزگار دیگه از این که به کام نگرده گذشته سگی شده یه اتفاقهایی مییوفته که مخم سوت میکشه واسه اینه که سگیه.
تامی
معذرت میخواهم اما چیز دیگه ای نیست این دورو بر که در موردش بنویسم.
من جان
عکس رو پیدا کردم. اره از سفر برگشته و من یه بار درست باهاش حرف نزدم از شب چهارشنبه هم دیگه گوشیش رو جواب نمیده یا ریجکت میکنه یا خاموش.
دعا کنید واسم.
سارا

محمد شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ق.ظ http://baran-e-bahary.blogsky.com/

salam

eyd ?
roza dige ba ham farghi nadaran
boye kohnegi midan tamomeshon
dige eyd o gheyre eyd farghi nadare
zendegi hamon ghadr bi rahme ke bode
va hamonghadr tekrari

har kasi ro ke mibinam mesle khodam in rozegaresh sagi shode
hatta on sharb foroshe sare koche
اhatta pesare ashraf khanom ke migan adama ro mikhandone
rasti in zendegi khodesh sagi hast ? ya sagi mishe ?
man hes mikonam zendegim bozi shode
akhe hame mesle gorg daran behesh hamle mikonan

یاسمن شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:58 ق.ظ http://sedayeshekastanekhatereha.blogsky.com

sarajoon salam.faghat vase in tozihati ke too hamin ghesmate nazarat dadi mitoonam begam moteasefam.vali ye chiz saraye azizam,kesi ro doost dashte bash ke arzeshesho dashte bashe .na inke intori behet bitavajohi kone.vali omidvaram hame chi dorost she.merc behem sar zadi.dar moorede inke hamdigaro ham bebinim bayad begam ke mano to ehtemalan too ye shahr nistam.shad bashi.bye

زهرا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام باز دوباره که بهم ریختی بابا
به خدا سارا این همه لیلی به لالاش نزار
من رو نمی گی یکماه و نیمه صدای حجتم رو نشنیدم
تازه اینقدر تنهام که نمی دونی
و.لی من عیدی خیلی خوبی از اقا گرفتم حجت برام اف گذاشته
ببین من به یه اف هم قانعم
زیاد سخت نگیر بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد