سلام
امشب شب بیکسیه
یکی به دادم برسه
تنهاترین مرد زمین
امشب به اخر میرسه
خشایار اعتمادی البوم جدیدی به اسم عاشقی هر کی هر کی شد داده به بازار که دیشب تو یه سایت تونستم با عذاب وجدان شدید دنلوود کنم. نمیگم چه سایتی که اگه کنجکاو شدین برین بخرینش یه چیزی هم به ماسه به این بیچاره.
ترک ترک دلم شکست
هیچکی به دادم نرسید
گریه های تنهاییم و
هیچکی به جز خودم ندید.
خبر به خصوصی هم نیست به جز سلامتی. و ملالی نیست جز دوریه عزیزترین عزیز دنیا مهرزاد.
و اما جمله حکیمانه امشب یا امروز صبح:
هر کس در دوران زندگی اش، میتواند دو کار داشته باشد ساختن یا کاشتن ، سازندگان شاید سالها در کار خود باقی بمانند و سازندگی شان مدتها طول بکشد. اما روزی فرا میرسد که هار انها به پایان میرسد . در این هنگام باز می ایستند و در میان دیوارهای خود ساخته محصور می گرددند. هنگامی که ساختن پایان میگیرد، زندگی معنای خود را از دست می دهد.اما کسانی هستند که میکارند. اینان گاهی ،به هنگام توفان و تغییر فصل ها رنج می برند و گاهی ــ به ندرت ــ خسته میشوند. اما یک باغ۷ برخلاف یک عمارت، هرگز از رشد باز نمی ماند. و در همان زمان که نیازمند توجه باغبان است، اجازه میدهد که زندگی برای باغبان یک ماجرای عظیم باشد. باغبانان در میان جمع یکدیگر را باز میشناسند، چون می دانند در سرگذشت هر گیاه، رشد سراسر زمین نهفته است.
                                                                                (پیش گفتارـ بریدا)
پیشی دوستت دارم
گلی خانم جون
نظرات 5 + ارسال نظر
فضول دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:58 ق.ظ http://fozoolmirza.persianblog.com

سلام گلی خانم جون
شاعر میگه:
شب وصل است و مینالم که شاید چـرخ پندارد
که باز امشب شب هجر است و دیر آرد به پایانش

خب اگه مهرزاد به من سلام رسونده، پس با هم تماس دارین...
اگه با هم تماس دارین، پس معلوم میشه که دعای من اثر کرده... و اگه دعای من اثر کرده، پس معلوم میشه که کار فضول درسته...
اگه کار فضول درسته، پس معلوم میشه که...
بقیه شم تو بگو که خسته شدم!

زهرا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ب.ظ http://radbeh.blogfa.com

گلی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام
بقیش هم این که از این فضول گلتر تو دنیا نیست.
زهرا جون مرسی که امدی گل دختر جون.

زهرا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:35 ب.ظ http://radbeh.blogfa.com

سلام گلی خانم ما بالاخره نفهمیدیم شما دخترید یا پسر
پس جی شد اون ایمیلی که قرار بود بزنی راستی طرف شما کدوم طرفیه که من بیام وای گلی تو کلی من و گیج کردی

گلی چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ق.ظ

زهرا جون نگو میل به اون گندگی واست نیومده. :((
با ایمیلم از جی میل واست میل زدم اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد