سارا  میلتو برام بنویس می خوام بات صحبت کنم.
من پستو تو میلت میزارم .حرف اخرمم می نویسم.
خداحافظ
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:10 ب.ظ http://saz.blogsky.com

سلام دوست عزیز
جدید ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت رو برای شما معرفی میکنم
مطمئن باش با روش من میتونی در همون مدتی که وبلاگت رو آپدیت میکنی از اینترنتی که مصرف میکنی پول در بیارید وبلاگ من تا امروز بیش از 12000 بازدید کننده داشته وخیلیها راضی بودند و شروع به کار کردند دیدنش که ضرر نداره سر بزن واگه راضی کننده بود شروع به کار کن در اینکار با روزی 15 دقیقه کار میتونی حداقل ماهی 200 هزار تومن در بیاری. دیدنش ضرر نداره

سارا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ

بابا این حرفا اخه چیه؟ چرا دروغ ؟این اخه دیگه چه راهشه؟
اقا جون من از همین جا تکذیب میکنم من نه عاشق کسی بودم نه کسی رو تو همسایگیمون داریم که یه زمانی من باهاش دوست بوده باشم. من نمیدونم این یه تیکه جا تو این دنیایه مجازی چیه که همین رو هم به من نمیبینن اخه؟
اقای محترم مهرزاد اینجا رو میخونه و من اصلآ دلم نمیخواهد به خاطر این حرفایی که دروغه و راست نیست یه مشکله دیگه باهاش داشته باشم و این رو با تمام وجودم فریاد میزنم که مهرزاد اولین و اخرین کسی هست که یه همچین احساسی نصبت بهش داشته،دارم و خواهم داشت. این مسخره است جدی مسخره است که من نمیتونم یه کنج کوچولو واسه خودم داشته باشم.
ایمیل من هست:goli_khanomjon125@yahoo.com من منتظر میل شما هستم اما لطفآ هرچه سریعتر واسه اینکه من الان اصلآ تو وضعیتی نیستم که بخواهم یه مشغولیت ذهنی دیگه ای جز مهرزاد داشته باشم.
من باز هم تمام حرفهای شما رو تکذیب میکنم.
سارا

سارا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 ب.ظ

ازت خبری نیست من منتظر میلت هستم فقط بجنب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد