سلام
یه کمی بهترم اما هنوز نمی دونم چی شده گیجم گیج گیج.
امتحانها رو دارم به مسخره بازی می گذرونمبه بدترین حالتی که عمرم امتحان دادم . دیروز سر امتحان از بس اشک تو چشام بود سوالها رو نمی دیدم یه برگه خیس بدون جواب تحویل دادم خدا بهم رحم کنه.
احتمالآ چهارشنبه هم دارم می رم اصفهان بی حرف پیش انشاالله . پروژه پاور پوینت هم مونده و من با بیخیالیه تمام اصلآ واسم مهم نیست که می تونم تا فردا تحویلش بدم یا نه باید برم خونه دایی اینا چون خودم فونت فارسی ندارم پشم برم که بتونم یه کاری انجام بدم.
تا بعد
جون خودتون واسم دعا کنید.
گلی خانم جون
نظرات 1 + ارسال نظر
فرنود دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:53 ب.ظ http://fozol.blogsky.com

سلام
ممنونم که به من سر زدید.....
من هم امتحاناتم رو زیاد خوب ندادم
تو هم نگران نباش / جبران می کنی
قربانت FOZOL

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد