سلام
اشتباههای بزرگ زندگی وقتی پیش میان که اصلآ حتی بهشون فکر نمی کنی مطمئنی که اشتباهی نمی کنی و همین اطمینان بیچارت می کنه. من این اشتباه رو در لحظه ای کردم هیچکس امادگیش رو نداشت نه خودم نه اون ادمی که با احمق بازیم گیرش انداختم البته من تنها مقصر این جریان نبودم اما  اگه مقدار تقصیرم نصف نباشه حداقل ۴۰٪ مقصرم الان هم نمی دونم چه گلی به سرم بگیرم احتمالآ دیگه هیچ گلی نمی شه به سر گرفت نپرسین چی شده باشه فقط بگذارین ببینم چی می شه.
الان مغزم اصلآ کار نمی کنه شدیدآ گیجم خیلی گیج.
حالا دیگه من بیشتر از مهرزاد احتیاج به دعا پالس مثبت و ارزوی عاقبت به خیری دارم تو رو خدا یادتون نره من شدیدآ بهش احتیاج دارم
نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:22 ب.ظ http://fouman.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
بسیار جالب و زیبا و دلنشین نوشتی
برایتان آرزوی شادکامی دارم
اگر دوست داشتی به وبلاگ من سری بزن
موفق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:25 ق.ظ

سلام
اگر به مامانت نگی گل باقالی خانوم مشکلی برات پیش نمیاد
اگر اسم وب لاگت رو عوض بکنی نذاری گلی مشکلت حل میشه
خودت گفتی هر سوالی دارم بپرسم حالا میگی نپرس
راستی نگفتی واسه چی اسم گل باقالی رو انتخاب کردی
راستی تو که همش با بابات دعوات میشه اسم اونو چی گذاشتی
اسم مهرزاد چیه؟

گلی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:23 ب.ظ

تو که اینقد از همه چیز خبر داری دیگه واسه چی می پرسی اخه؟
اگه مشکل من با عوض کردن اسم وبلاگ حل می شد مطمئن باش که این کار رو میکردم منتظر نمی موندم که تو بگی عزیزم.
واسه بابام اسمی نگذاشتم ادم رو ادمهایی که دوستشون داره اسم میگذاره .
مهرزاد هم اسم خودشه. عزیز من هم هست.
گلی خانم جون

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ب.ظ

حتما چون بابات رو دوست نداری برات مشکل پیش اومده

گلی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ب.ظ

شما مددکار اجتماعی هستی؟
از خودت نشونی بگذار نترس فعلآ اینقد مغزم مغشوش هست که نشناسمت. اما می دونم که اشنایی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد