سلام
و اکنون سرشارم
از ارزوی
به تو رسیدن
و به تعداد نفسهایم
ارزو دارم لمس تنت را
و دیدن لحظه ای
که از سر لطف
 بخندی
و من
دیوانه شوم برای
ان ریز شدن گاه به گاه
چشمانت
و شیطنت برقناک
لبخندت
و اکنون پرم از غم دور شدن
و رفتن
کاش سفر هیچگاه پایان نداشت.
----------------------------------------------------------------
و یک چیز دیگر هم هست
من اسیر
دست سرنوشت
سیاه و سگی خودم هستم
بر بخت بد لعنت
هیچکس این وسط مقصر نیست مهرزاد
حتی من
---------------------------------------------------------------
حالم خیلی خرابه مهرزاد باز هم ساز رفتن کوک کرده داشتم اطمینان پیدا میکردم که فعلآ هستش اما انگار نمی خواهد. بر بخت بد لعنت
سارا
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ http://sedayeshekastanekhatereha.blogsky.com

salam sara joon:(omidvaram moshkelet hal she.man idito ham add kardam.montazere updathaye badit hastam (albate ba khabaraye khoob na intori) moafagh bashi

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ http://sedayeshekastanekhatereha.blogsky.com

salam sara joon:(omidvaram moshkelet hal she.man idito ham add kardam.montazere updathaye badit hastam (albate ba khabaraye khoob na intori) moafagh bashi

زهرا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام
خوبی
مام خیلی بدیم
واقعا خودتو ناراهت نن چون مردها هر چی نازشون رو بخری بدتره
بهم سر بزن

دیونه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ب.ظ http://divoonee.blogsky.com

سلام..
همیشه به چیزایی که میخوایم یا نمیرسیم یا دیر میرسیم...
امیدوارم درست نوشته باشم..
زیاد سخت نگیر... چون از همه چیز زده میشی..
من تجربه کردم...
موفق باشین..
در جواب زهرا خانم هم بگم که فرق نداره... دخترا هم همین طور هستن...

سارا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ق.ظ

کلآ ميگن معشوق مثل سايه ست اگه بری طرفش ازت فرار ميکنه ازش فرار کنی دنبالت ميدود اما من هميشه فکر ميکنم که مهرزاد با همه فرق ميکنه. حالا ديگه نمی دونم.
با ديوونه موافقم ربطی به جنسيت نداره.
زهرا واست يه کامنت گنده گذاشتم.
ياسی منتظرتم شديد که يه چت حسابی داشته باشيم.
سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد