سلام
بلاخره واسم کامنت گذاشت. الان کافی نت هستم. دیشب خونه دایی اینا بودم صبح هم رفتم دنبال کارهای مدرک جهاد دانشگاهیم بر اساس همون انتظاری که الان دیگه تمام شد(هر وقت مهرزاد ادرس وبلاگ رو میگرفت با امید تمام مییومدم ببینم کامنت گذاشته یا نه و همیشه هم مچل میشدم) یه سر امدم کافی نت و از بس بیجنبه هستم کامنت مهرزاد رو خوندم الان هم دارم عین این خلها جلو مردم اشک میریزم. دوستت دارم عزیزم.
اما یه توضیح بدهکارم.
تمام اون روزهایی رو که هیچی ازش ننوشتم داشتم سعی میکردم همه چیز رو واسه خودم انکار کنم تمام چیزهایی رو داشت دیوانه ام میکرد عشق شدیدم وابستگی وحشتناکم احساس دلتنگی خیلی زیادم احساس ناتوانی از انجام هر کاری که باعث بشه مهرزاد برگرده تمام اینها رو انکار میکردم چون دیگه یواش یواش داشتم فرسودش میکردم یا بهتر بگم فرسودش کرده بودم از دستم خسته شده بود و نمیخواستم خودش نبود خداش شاهده که یه لحظه بدون مهرزاد تو تمام این لحظه هایی که میگه نبودم میگفتم خوبم اما تو کوچکترین لحظه های تنهاییم نمی تونستم خودم رو کنترل کنم اشکام روون میشد. دیوانه شده بودم به خودم هم دروغ میگفتم میشه بدون مهرزاد هم زندگی کرد میشه بدون مهرزاد هم خوش بود اما شاهدهایی که دیددنم میدونستن که نمیشه. عین خر تو خونه کار میکردم که سرگرم باشم که فکر نکنم اما خدا شاهده یه لحظه بدون اون نبودم .
دوستت دارم خیلی زیاد اینقدر که دیگه هیچی واسم مهم نیست، اونقدر که حاضرم همه رو بگذارم نار که بتونم نزدیک تو باشم که بتونم یه کاری بکنم که دیدنت اینقدر واسم ارزوی دست نیافتنی نباشه.تو همه کسم هستی همه وجودم دوستت دارم.
سارا
نظرات 4 + ارسال نظر
مهرزاد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:00 ب.ظ

اگه میدونستم انقد خوشحال میشی بیشتر کامنت باست میزاشتم
خوب پس دوسم داری که بعضی وقتا از من حرف نمیزنی(:

گلی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ

این بچه منه ها ماچ ماچ ماچ ماچ

یاسمن دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ق.ظ http://sedayeshekastanekhatereha.blogsky.com

in axa ro ghablan dashtam goli joon.adresesho alan nemidoonam.peyda mikonam behet midam.khoshhalam ke bazam up kardi.rasti sara kiye

زهرا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ب.ظ http://radbeh.blogfa.com

سلام
خیلی خوشهالم خیلی چقدر خوبه
خیلی خوشهالم مهرزاد دوباره اومده البته اونا همیشه تو دنیایه ما هستند می دونم
چند روزه از عشقم خبر ندارم نمی دونم رفته سربازی یا نه اخه قرار بود بره دعا یادت نره شاید یه خبری به دستم رسید بازم خیلی خوشهالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد