سلام
نوشتن، رفع تکلیف، ندونستن نمیدونم این روزا همش دارم فعلهای منفی زبان فارسی رو قرقره میکنم . احساس میکنم زندگیم خیلی خالی شده. می خندم گریه میکنم حرف میزنم دعوا میکنم اما زنده نیستم مبارزه نمیکنم نمیجنگم واسه بهتر یا راحت تر زندگی کردن. هنوز دستام رو دور گردن زندگی حلقه نکردم که بخواهم خفش کنم و احساس میکنم قبل از موعد زمانم تمام شده دیگه نیرویی نیست واسه پیروز شدن و خلاص شدن از دست زندگی که اون دستاشو دور گردنم گذاشته و داره فشار میده. این زندگی اینقدر کثافت هست که همه زورش رو به کار نبره واسه زودتر خلاص شدن داره کم کم میکشدم.
حالا یکی به من بگه از دست خودم کجا فرار کنم؟ کجا برم که من نباشم؟ خودم رو تو کودوم گور خفه کنم؟ من دیگه نمیتونم ازم بر نمییاد خیلی خستم خیلی. فرسوده شدم دقیقآ تو سن و سالی که باید پرشور و حالترین دوران زندگیم باشه. فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسوده.
به قول شوان هرجا برم دلم میخواهد بعد از یه مدتی برگردم حالا حتی اگر افغانستان باشه. واسم دعا کنید خیلی محتاجم خیلی.
گلی
نظرات 4 + ارسال نظر
حاجیه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.hajieh.blogsky.com

سلام ...
فقط شادی ...!!!!

پارسا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام
زندگی رو خودت میسازی؛ یک واقعیت ثابت نیست که بخوای باهاش مبارزه کنی؛ اگه میبینی تا حالا بد ساختیش؛ از این به بعد خوب بسازش.فقط بسازش اونم با دستان هنر مندت.
موفق باشی گلی خانوم.

فضول یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ http://fozoolmirza.persianblog.com

سلام بر گلی خانوم جون عزیز
من بالاخره از مسافرت برگشتم و همه اون ایمیلهایی رو که واسم فرستاده بودی خوندم و الان هم خوشحالم که میبینم آپدیت کردی و سایتت داره مصوّر میشه. بهم سر بزن خوشحال میشم و مرسی بخاطر دعوت به لاوهپنز و امیدوارم که در فرصتی آتی بتونم در اونجا عضو بشم و ...
پاینده و سبز باشی...

یاسمن دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.sedayeshekastanekhatereha.blogsky.com

salam goli joon.az mosaferat bargashtam?to ke be man emaili nadadi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد