سلام
عیدتون مبارک.
سال خوب پر از سلامتی .عشق .براورده شدن ارزوها. پول و همه چیزهای خوبی رو که به ذهن خودتون می رسه و من نمی دونم رو ارزو می کنم واسه همه + خودم.
سفره هفت سین امسال با بودن یلدا و بچه هاش کاملآ رنگی بود حتی اگر پریسا الان ۶ یا ۷ سال هست که پیش ما نیست حتی اگر بابا سر سفره نبود حتی اگر من از نبودن بابام ناراحت نبودم به هیچ عنوان.
نگرانی خانواده ما واسه پریسا تمامی نداره تو دعاهای همه در هر حالتی اسمی از این خواهر بزرگتر من هست و این دلواپسی داره من رو خفه می کنه که یه زمانی زندگی مثل پریسا داشته باشم با تمام تنهایی هاش دربدری هاش و غریبی هاش .
خستم خیلی خستم.
دوستتون دارم
گلی خانم جون
نظرات 1 + ارسال نظر
شوکا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ب.ظ http://shooka7.blogfa.com

salam bebakhshid az oon doostetoon ke arayeshgah zade va shoma mirid komakesh lotfan begid har vaght weblogetoon ro up kardid be man off bezanid va begid mano lotfan add konid. mersi.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد