سلام
این دفعه اول بود که اسم این سرویس رو میشنیدم بلاگ سکی.
به هر حال این رو مدیون کامنت نوید هستم.
ادرس رو عوض کردم به هزار و یک دلیل اونایی که میان اینجا باید اونقد غریبه باشن که خودم رو نشناسن و اونقد اشنا که بدونن تو وجودم چی میگذره.
حالا کسی میدونه چطور میتونم اسبابهای اون یکی خونه رو بیارم اینجا؟
با این که این محیطها همه مجازی هستن اما نمیدونم چرا احساس میکنم اینجا هنوز یه کمی غریبم . وای امان از وقتی که تنها میری یه شهر دیگه واسه زندگی یا درس یا کار حالا هر چی اینقد اولش سخته که اگه یه ذره تیتیش باشی قید کار و همه چیز رو میزنی و یا علی یکی از بچه های دانشگاه ما که اینطوری شد درس رو گذاشت به امان خدا و گفت من رفتم شما بمونید اینقد بزنید تو سر خودتون و خوابگاه و درس و استاد و نمره تا جونتون بالا بیاد.
حالا من هم یه حس این شکلی دارم اینجا.
تنهام نزارید.
دوستتون دارم
گلی خانم جون

نظرات 3 + ارسال نظر
فضول سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ق.ظ http://fozoolmirza.persianblog.com

اوّل
سلام و صد سلام گلی خانم جون...
بابا منزل نو مبارک... می بینم که بی خبر به بالای شهر اسباب کشی کردی و رفتی !!
شادی من از اینه که هیوقت یادت نمیره که من اولین نفر بودم !!! امیدوارم که منزل جدید واست مایه خیر و برکت باشه و در اینجا بهت حسابی خوش بگذره... اگه زمانی به زیر پات نیگاهی بکنی، توی اون خاک و خلا و دود گازویل های پائین شهر فضول رو میبینی که با تموم وجودش واست آرزوی سلامتی و بهروزی میکنه ... شاد و سربلند باشی...

ژینوس سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:00 ق.ظ http://www.tavalod-marg-fana.persianblog.com

سلام گلی خانم خونه نو مبارک

گلی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:41 ق.ظ

مرسی از محبت هاتون ذوق مرگ شدم به خدا
ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد